Retourneren

Onderstaand vindt  u de retourprocedure en klachtafhandeling procedure van Tegelpassie. Wij verzoeken u altijd om uw bestelling altijd direct na bezorging te controleren. Hierbij dient in ieder geval gecontroleerd te worden of de bestelling compleet is (of de juiste producten geleverd zijn en of de juiste aantallen geleverd zijn) en of er sprake is van beschadigingen. Indien er een probleem is m.b.t. de juiste producten en/of de juiste aantallen, kunt u een e-mail sturen naar info@tegelpassie.nl. In dit geval zullen wij onze uiterste best doen om dit zo snel mogelijk naar behoren op te lossen. In het geval producten geretourneerd dienen te worden, kunt u gebruik maken van onze retour procedures. Indien er sprake is van schade dient u dit binnen 5 dagen na levering schriftelijk te vermelden (een e-mail is voldoende) aan Tegelpassie en kunt u gebruik maken van onze klachtenprocedure.


LET OP: Bij bestelling wordt koper geacht minimaal 2% snij- en breukverlies te aanvaarden.

Retourneren

In het geval van een product uit onze basis (online) selectie, oftewel een voorraadhoudend product van Tegelpassie kunt u uw bestelling 14 dagen na datum van levering zonder problemen retourneren. Hierbij vragen wij u wel om de producten compleet, onbeschadigd en in de originele verpakking (of een vergelijkbare verpakking) te retourneren. Alle producten die niet compleet zijn en/of gebruikersschade hebben, komen niet in aanmerking voor terugname. De kosten die het retourneren met zich meebrengt, zoals bijvoorbeeld verzendkosten en verpakkingskosten, zijn voor de rekening van de klant.

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag (minus eventuele verzendkosten) binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. In het geval van een klacht (retouraanvraag op basis van een defect of schade), kunt u gebruik maken van onze klachtenafhandeling procedure. Wij zullen er alles aan doen om tot een correcte en klantvriendelijke oplossing te komen.

LET OP: Producten die speciaal voor de klant besteld zijn en/of op maat vervaardigd zijn, waaronder bijvoorbeeld tegelplinten en tegelstroken, kunnen niet geretourneerd worden.

LET OP: In het geval van restanten (een teveel aan producten) is retourneren in onderling overleg mogelijk indien het product, in dezelfde tint (kleurcode), op het moment van retourneren een voorraadhoudend product van Tegelpassie betreft. Daarnaast dient het restant in een onaangebroken verpakking in nieuwstaat aangeleverd te worden. Eventuele transportkosten zijn voor rekening van koper. Indien uw restant aan vierkante meters tegels aan bovenstaande eisen voldoet is het retourneren van teveel producten mogelijk en ontvangt u 100% van het aankoopbedrag retour. Het retourneren van een teveel aan ‘tegel bijproducten’, zoals lijm, voegmortel en voorstrijkmiddel is mogelijk indien de producten in een onaangebroken verpakking aangeleverd worden. Hierbij ontvangt u 100% van het aankoopbedrag retour.

Aanleveren retourmelding

Voor het indienen van een retouraanvraag dient u onderstaand retour formulier in te vullen en per e-mail te verzenden naar info@tegelpassie.nl.

RETOURFORMULIER (PDF Bestand)

Na ontvangst van een volledig ingevuld retour formulier neemt Tegelpassie binnen 3 werkdagen, contact met u op.

Klachtenafhandeling

Iedere klacht is er een teveel en wij zullen er dan ook alles aan doen om het aantal klachten te minimaliseren en in het geval van een klacht deze zo goed mogelijk op te pakken. Daarnaast vinden wij het belangrijk om aan te geven dat wij uw klacht altijd serieus nemen en per direct actie zullen ondernemen. Voor het indienen van een klacht kunt u onderstaand klachtenformulier ingevuld mailen naar info@tegelpassie.nl. 

KLACHTENFORMULIER (PDF Bestand)

LET OP: In het geval van een defect of schade, verzoeken wij u om een digitale foto’s hiervan aan te leveren.

Na ontvangst van een klacht neemt een medewerker van Tegelpassie binnen 3 werkdagen, contact met u op.