Verzend en levertijd
Wij begrijpen dat een snelle levering, maar vooral duidelijkheid over de levertermijn en levertijd voor u belangrijk zijn. Vandaar dat wij u hierover graag uitgebreid informeren. Onderstaand vindt u alle informatie over verzenden en levertijd van Tegelpassie.
Bezorging en verzendkosten
Verzendkosten bij een afleveradres in Nederland:
Bij een bestelling van meer dan Euro 450,00 excl. BTW geen verzendkosten.
Bij een bestelling van minder dan Euro 450,00 excl. BTW bedragen de verzendkosten Euro 34,95 excl. BTW.
Verzendkosten bij een afleveradres in België:
Bij een bestelling van meer dan Euro 750,00 excl. BTW geen verzendkosten.
Bij een bestelling van minder dan Euro 750,00 excl. BTW bedragen de verzendkosten Euro 60,00 excl. BTW.
LET OP: Bovenstaande verzendkosten hebben betrekking op de postcode gebieden 10 – 39, 90 – 99 en 40-89.
Buiten deze postcode gebieden betreft levering in België op aanvraag.
Levertermijn
Indien het door u bestelde product op voorraad is, kunnen wij uw bestelling al binnen 2 werkdagen thuis bezorgen bij een afleveradres in Nederland en 3 werkdagen bij een afleveradres in België. Tegelpassie streeft naar het zo snel mogelijk afleveren van uw bestelling. Binnen ons assortiment hebben wij onderscheid gemaakt tussen ons ‘basis assortiment’, waarvan Tegelpassie over een voorraad beschikt en een selectie producten, deze bestellen wij op aanvraag bij de fabrikant. Deze levertijd van deze producten is afhankelijk van het specifieke product (lees: de leversnelheid en locatie van de fabrikant).
LET OP: Deze informatie vindt u bij ieder product duidelijk terug binnen onze webshop. In het geval van vragen kunt u ons altijd bellen of mailen en ontvangt u meteen een gerichte levertermijn. Tegelpassie investeert veel tijd en moeite in het updaten van de correcte levertermijnen per product, echter is het onverhoopt altijd mogelijk dat de daadwerkelijke levertermijn afwijkt. Bijvoorbeeld in het geval van grote bestellingen (die de voorraad overtreffen) en retentie bestellingen. In dit geval zal een van onze medewerkers u zo snel mogelijk informeren.
Leverdatum en levertijd
De leverdatum wordt in samenspraak ingepland. Indien een specifieke bezorgdatum nog niet tot de mogelijkheden behoort, wordt een gerichte levertijdindicatie afgegeven en wordt een specifieke bezorgdatum later met u besproken. Daarnaast wordt uw bestelling op werkdagen geleverd, tussen 08.00 en 17.00. U kunt op de dag van levering, vanaf 08.30, telefonisch contact met ons opnemen, waarbij wij u een tijdspanne van +/- 2 uur aan kunnen geven waarbinnen uw bestelling bezorgd zal worden. Indien u kiest voor afhalen gelden de openingstijden van Tegelpassie.
Leveringsvoorwaarden
Locatie bereikbaar voor vrachtwagen (van ong. 18 meter lang).
De bestellingen worden bezorgd met een vrachtwagen (van ongeveer 18 meter lang). Mocht het door u ingevoerde afleveradres niet / lastig bereikbaar te zijn met een vrachtwagen verzoeken wij u dit te melden. In het geval het door u gewenste afleveradres niet of lastig bereikbaar is voor een vrachtwagen, wordt er een afwijkend afleveradres gekozen waar uw online bestelling gelost wordt. Uiteraard in samenspraak en zo dicht mogelijk bij de gewenste uiteindelijke bestemming. Blijkt tijdens levering dat het door u ingevoerde afleveradres niet of lastig te bereiken is voor een vrachtwagen, zullen wij per direct telefonisch contact opnemen om een alternatief te bespreken. Geeft deze oproep geen gehoor en/of kan er geen passend alternatief gevonden worden, zal uw online bestelling niet afgeleverd worden en is er sprake van extra verzendkosten voor de volgende bezorging.
Levering betreft altijd begaande grond.
Uitgangspositie van onze transporteur is altijd om uw bestelling zo dicht mogelijk bij het aangegeven adres te bezorgen. Aangezien uw bestelling veelal op pallets geleverd wordt, die gelost worden met een kooiaap of palletwagen, bepaald de transporteur per specifieke situatie tot in hoeverre dit mogelijk is. De specifieke situatie en het te berijden terrein is hierbij bepalend. Levering vindt altijd plaats op de begane grond.
Moet iemand de bestelling persoonlijk in ontvangst nemen?
Indien er niemand op locatie aanwezig is, zal de bestelling op de meest geschikte plek geplaatst worden. Indien u van te voren aangeeft dat er niemand aanwezig is, kunt u alvast de voorkeursplek aangeven, zodat de chauffeur hier rekening mee kan houden. Uiteindelijk zal de chauffeur op eigen inzicht de beste plek kiezen om uw bestelling te plaatsen. Tevens maakt de chauffeur hier een foto van.
Controleer uw bestelling altijd direct na bezorging
Tegelpassie verzoekt u om uw bestelling na bezorging zo snel mogelijk te controleren, waarbij in ieder geval gecontroleerd moet worden of de bestelling compleet is (of de juiste producten geleverd zijn en of de juiste aantallen geleverd zijn) en of er sprake is van beschadigingen. Indien er een probleem is m.b.t. de juiste producten en/of de juiste aantallen, kunt u een e-mail sturen naar info@tegelpassie.nl. Hierbij zullen wij onze uiterste best doen om dit zo snel mogelijk naar behoren op te lossen. In het geval producten geretourneerd dienen te worden, kunt u gebruik maken van onze retourprocedure. Indien er sprake is van schade dient u dit binnen 5 werkdagen na levering schriftelijk te vermelden (e-mail is voldoende) en kunt u gebruik maken van onze klachtprocedure.
LET OP: Bij bestelling wordt koper geacht minimaal 2% snij- en breukverlies te aanvaarden